Grönwalls

Ja det är namnet på bandet jag lyssnar på här hemma idag. Dansband är den musik jag lyssnar mest på skulle jag tro. Har en väldigt bred musik smak och tycker om det mesta men dansband har en liten speciell plats hos mig :) Och just Grönwalls är jätte bra, man blir otroligt glad utav musiken och det gillar jag :)

Sångerskan, otroligt bra röst.

Nu har jag gjort "vardags syssolrna" här hemma och sitter nu med en kopp kaffe, ska snart läsa lite hade jag tänkt mig. Dagge har varit här idag också, han har vart hos läkaren. Stackar har diskbråck, och riktigt ont men nu har han fått medicin så förhoppningsvis blir det bra snart. Han är mest bekymrad över att vara sjukskriven en månad. Och jag kan säga av vad jag vet så kommer han skrika efter sin lastbil och det börjar redan imorgon. Men det var kul att han titta förbi :)

Dags att läsa en liten stund :)

Kram Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0