Fika

Ja snart blir det kaffe dags med min kära vän Marielle. Det är så roligt att hon äntligen har kommit tillbaka till "stan" Uddevalla, efter några år i Götet. Vi har vart kompisar sen vi var små busfrön som inte gjorde annat än bus ungefär. Och den listan kan bli låååååång! haha

Jag var hos henne förra veckan och idag ska hon hem till mig :) Hoppas hon tycker det är fint!! Men det är det ju såklart :) Har inget kort på oss två just nu på denna datorn. Men det ska nog kunna fixas idag :)


Senare idag får det bli en promenad i det fina vädret. Det är blått på himlen och strålande sol!



Hur lovely blir inte denna dagen då ?

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna heter jag och jobbar som webbansvarig på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare skrivit om oss undrar jag nu om du har lust att bli en del av det. Det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan :-)



Ingen kan göra allt men alla kan göra något - Tillsammans kan vi förändra utsikterna för miljontals barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0