1 1/2 <3

Ja igår var det 1 1/2 års sedan jag och Johan blev tillsammans, hur snabbt har inte denna tiden gått då? Vi firade iallafall med Bio och Thairestaurang, hur mysigt är inte de :) Är så glad att jag har honom! Big Love <3


Nu har vi kommit in i november månad sweeeeeeeeeeeet! Det betyder att julen närmar sig och ingen är lyckligare än jag! Julen är den bästa högtiden som finns iallafall i min värld :) Den är så otroligt mysig, inga sura miner utan bara mys. Jag ser fram emot att få julpynta med Johan här hemma. Har redan köpt nya julgardiner, jul filtar etc :)
Kommer ju bara bli så mysigt hemma hos oss <3

Hur fin är inte denna granen då?


Är väldigt insnöad på Ron Popes song I Believe just nu, enjoy!

Dags att fixa lite innan jag går ner och jobbar :)

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0