Inte långt kvar

Dem tre orden ekar i mitt huvud nu mer och mer! Det är inte långt kvar tills skolan är låångt borta från mitt liv, men herregud det är mycket som ska göras på lite tid. Sitter hemma hos min älskling och har gjort hela 4 inlämningar nu. Har två stoora kvar och sen två prov sen hoppas hoppas jag att jag inte ska behöva göra mer. Ska försöka få gjort mycket på mitt Unicef arbete idag också. Känner mig måttligt social! Eller inte, Johan e ute o meckar med bilen och jag skulle jätte gärna vilja vara med han och fixa och dona men det går inte för jag måste göra dessa saker. Inte kul men skönt att man kan börja bocka av sin "plugg lista" .

Imorgon är det skolan igen, bara dans.. Kommer kännas bra tror jag då jag är färdig med mitt solo! Sen får jag springa till frissan eftersom jag ska göra hårförlängning imorgon, kommer bli jätte spännande och längtar tills jag har långt hår igen :) Passar så bra i och med att det är bal på fredag också :) Hoppas på fint väder också.

Nu ska jag försöka få gjort lite arbete :) Men först ut och ge Johan en Puss!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0