Hej Mia!

Heej Mia, titta jag skriver, only for you my lööövin moster! It was very fun to see you last night and I think we should see eachother more often. Hope you drank up you´re wine yesterday and enjoyed a quiet evning on the balkonny looking at the sun going down. If you reading my blog you could also comment, it would be very fun!
Love you/ Emma


Nu undrar säkert ni andra vad detta är, jo det är till min moster som nu har tröttnat på att jag inte riktigt skriver så mycket i bloggen längre, så nu är det dags att göra det igen. Så varför inte starta detta inlägget med o skriva till henne. På engelska är det för det tycker jag är roligare och vi är bra på de.

Annars är allt som vanligt, fullt ös i skolan inte alls hälsosamt men på måndag är det exakt en månad kvar älska det. Nu är jag hemma hos Johan och ska faktiskt starta mitt Unicef arbete som kommer bli jätte intressant. På tal om Unicef glöm ej att kolla in och kanske även skänka en slant imorgon när det är humorgalan på tv:n Klockan 20.00 på fyran. Kommer finnas en viss snygg person med, inte riktigt svårt att lista ut kanske ? the one and only Micke P! Försöker övertala Johan om att det faktiskt inte är den enda anledningen till att jag vill titta på det, hoppas han tror mig för det är faktiskt inte enda anledningen promise!

Ikväll ska jag och Johan på fest hos Marielle o Danne ska bli skoj. Jag har erbjudit mig att vara chaffis vilket känns kanonbra! Nu ska jag börja med arbetet.

CIAO




Kommentarer
Postat av: Mia

BRAAAAAA kul att du skriver och just ett litet inlägg till bara mig. Bra att du é chaffis då lär du inte ha ont i huvet imorgon ( söndag ) Nice tooooo seee you toooooo I löv you tooooo

Drive försiktigt Hugs and kisses from me tooooo you

2010-05-01 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0