Hårförlängning

Nu är den efterlängtade Hårförlängningen på plats och det är hur fint som helst. Känns fortfarande väldigt ovant men det är så himla fint och jag ångrar inte att jag gjorde det. Testade studentmössan IGEN igår och det var 1000 gånger finare med långt hår. Och när jag säger långt, då menar jag LÅNGT till korsryggen ungefär :) Känner mig så snygg.

Och inte nog med att man piffar upp håret, imorgon är det dags för ännu en soldusch. Så skönt o skämma bort sig själv ibland. Och jag behöver faktiskt det nu. Känner mig mest som en liten irriterad prick på denna jord för tillfället men det är häcken full hela tiden och andas? nej det kan jag göra på studentdagen. Så är det just nu!

Idag fick jag även mitt eftertraktade G i matte b. Grattis till mig som klarade av att tenta kursen på 4 veckor, skit grymt! Efter skolan och 4 timmar i danssalen träffa jag mamma i stan och myste! Vi beställde blom grejs till balen och sen shoppa vi lite. Bla två jätte fina ringar som kommer pryda mig fint på balen på fredag, himla kul.

Har jobbat lite med mitt Unicef arbete nu, det finns så himla mycket att skriva om men man kan ju inte ta allt då hade arbetet blivit WAY TO BIG! Så jag får bena ur lite och det är väldigt svårt då jag helst hade velat ha med allt bra som dessa underbara människor gör. Det är det som är svårast med arbetet. Sen har jag religions arbetet som ligger över mig. Jag rent ut sagt hatar religion det är ungefär det värsta skolämnet som finns tillsammans med historia. Så måste verkligen börja med det nu med, inte kul!

Nu sitter jag och tittar på matchen på tv Sverige-Frankrike. Ganska bra match sverige leder ju med 3-0 men skulle vilja se lite mer spel, bra hockey dvs. Men det brukar ju kommer i tredje perioden.

Sommar JA-TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0