Faaan!

Jag va så flitig igår med mitt Unicef arbete och var faktiskt nästa färdig. Men nu när jag satte mig vid dator kom jag på: Spara jag det igår? Svar: NEEJ det gjorde jag inte! Inte kul någonstans.. Där ser man att huvudet inte längre händer med. Får göra om det igen då, måste vara min lycko dag....

Nu ska jag slänga i mig något o äta, sen blir det soldusch ska försöka njuta dem stunder jag inte stressar runt överallt. Sen till frissan för provuppsättning inget jag riktigt känner för idag, men men.

Klänningen var för övrigt jätte jätte fin. Kommer bli så kul o visa upp sig i något så snyggt.

* Soldusch
* Hem till bror min
* Frissan
* Hem göra mig iordning igen
* Ut till torp, köpa det sista innan balen och handla mat
* Göra klart samhällen
* Johan kommer<3


Brukar tycka om när jag har fullt upp men idag känns det inte lika bra.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0