30 dagar

30 dagar kvar till den stora dagen med stort D! Det vill säga studenten. Slutproduktionen börjar ta form och allt går lite smidigare än innan. Skolarbeten finns det kvar att göra men det känns inte alls lika stressigt längre vilket är väldigt skönt.

Idag har det varit en skön dag, skolan gick snabbt och smidigt och efter det lite mys med Malin i stan. Köpte mig en rosa vit randig tröja som är jätte fin. Och senare var jag och mor på torp då inhandlade jag mig ett svart linne och en vit grön randig sjal. Jätte fint alltihop! Jag och mamma köpte även inbjudningskort till studenten, dom är nu skrivna och väntar på att bli skickade till morgondagen. Det börjar kännas att det närmar sig men på samma gång känns det som om det är väldigt långt kvar. Hoppas att tiden går lika snabbt som den gör nu.

Balen är redan nästa vecka, kommer kännas så kul att vara uppklädd tillsammans med Johan. Vi kommer att vara så himla fina<3

Efter denna underbara dag är det dags för mig att hoppa i säng. Har haft lite Tula mys nu på kvällen med, puss på de<3











Såhär mysigt hade jag och Johan i fredags =)


Nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0