Third eye

Har totalt förälskat mig i Black eyed peas " third eye "!!
Dels så är det ett otroligt sound som får en att bara vilja röra sig till musiken sen är det texten. Texten är så totalt klockren! En kaxig Fergie som alltid, sweet!

jaha nu bloggar jag visst, bloggen har totalt torkat ut så försöker vattna den lite med min lööv! Idag har jag legat på beachen på Martini, jätte härligt, eller ska jag kanske säga att det var potty o patte som va ute en sväng? ha ha

Nu storstädar jag så gott jag kan och orkar, o när man städar hinner man ju tänka en hel del. I alla fall jag, det är härligt att reda ut tankarna lite grann. Det får mig alltid på bra humör samt ger mig alltid lite extra kött på bena.

Försöker få ur en viss person ur mina tankar som tar upp otroligt mycket onödig plats, som tror att den är något extra som förmodligen inte kan glädja sig för någon annan. En person som vägrar försvinna ur fokus en person som helt enkelt verkar vara lite efter. Tänk att en sån person kan ta plats i min hjärna! Fy Emma sudda sudda sudda bort denna person! GONE!!!

Känns förträffligt! =D

Måste fortsätta min städning, hej och hå det är tråkigt!

CIAO



Kommentarer
Postat av: potty

Potty och Patte ägde hela beachen

2010-06-17 @ 22:26:16
URL: http://torkelsmagazin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0