Hej bloggen!

Hej bloggen och moster Mia som jag vet är trogen läsare TROTTTTS dålig update! Fast helt klart så har den sugit den senaste månaden som klart och tydligt syns!

Det har vart grymt mycket skolarbete och dans! Dansföreställningarna var slut förra veckan, SKÖNT! Skolarbetet ned för den delen, ännu skönare! Så ja vad gör man nu??

Solat två dagar i rad o faktiskt blivit bruun! Kommer bli skitsnyggt tillsammans med studentklänningen som kommer att klä mig på TORSDAG för då är det STUUUUDENTEEN!!!!!!!

Fatta grymt?? Egentligen helt sjukt att lilla jag ska ta studenten, men lilla jag börjar ju faktiskt bli vuxen nu, och det är faktiskt lovely bara de vill jag lova!

Nu måste jag kila va ett snabbt inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej gumman!

Vilken tid på torsdag går du ut?



Många Kramar



Sarah

2010-06-02 @ 08:48:16
URL: http://opmsassy.blogg.se/
Postat av: Marielle

Guuuud så kul :D Tänk att de redan e 3år sedan jag stod där, herregud vad snabbt tiden går :) Men hoppas att du får en SUPERDAG imorn och jag tycker att vi får träffas någon dag!!!! PUSS

2010-06-02 @ 15:01:06
URL: http://guuummsan.blogg.se/
Postat av: Moster Mia

Ja Emma du har varit JÄTTE duktig dessa 3 år é grymt stolt över dig. Puss & kram

2010-06-02 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0