Beach,shop,powerwalk

Där har ni min dag i tre ord! Var på stranden strax efter 10 imorse, låg där till halv tre ungefär. Hur gott som helst, jag skämmer verkligen bort mig själv genom att bara ligga där och känna solens strålar! Efter det åkte jag och mormor till torp en sväng, hittade min midsommar klänning och lite annat smått och gott. Mormor däremot stor shoppa! Sen bar det iväg ut på en powerwalk, har börjar uppskatta min små stackars ben och nu får dem jobba mer än vanligt. Riktigt härligt!

Så nu är det snart dags att diska för att sedan snygga till det lite extra i lägenheten, har fått upp mina hyllor nu så kanske ska ta och slänga in en bild på det sen :)

Vilken underbar dag!

Saknar min sötnos med<3


student 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0