Tula nytt 2<3

För ca en timma sedan började snutten att gå, vingligt men det gick skam den som ger sig :) Hon har till och med ätit lite utav hennes nya mat som jag köpte hos vetrinären idag. Så allt går som det ska. Men nu nästan precis började hon slicka sig på såret och det får dom absolut inte göra så då åkte den där über roliga tratten på! Den är hon inte riktigt vän med vill jag lova men stackarn måste ha den. Den är ju faktiskt lila och hon är väldigt söt i den om man ska se det lite positivt. :)

Jag var precis ute och handla en jätte snabbis då jag inte vill att Tula ska vara själv så tidigt. Så dags att plocka upp ut påsar och förmodligen göra lite mat då magen kurrar!

hörs sen :)

Måste vila lite efter några vingliga steg <3


Tulas mormor stoppar om henne :)


ligger gosigt <3


den icke populära tratten :(


den icke populära tratten :(


Kommentarer
Postat av: Suss

vilken sötnos! =)

2010-01-15 @ 15:24:43
URL: http://liljahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0