Tahandommigsjälvmys

Nu är det dags för lite Ta han om mig själv mys :) Tänkte ta mig lite kvällsmat samtidigt som jag tappar upp ett varmt bad och tänder lite ljus :)

Ska ligga lääänge i badet och bara njuta av mitt underbara liv som faktiskt är upp över öronen underbart :) Och sen hoppas på att min sträckning i benet ska släppa lite grann, har inte tid med sådant nu när det är full rulle i skolan och på gymet :)

Imorgon blir det skolan som vanligt och sen ska jag ner till gymet. Ska ha Aerobics imorgon, ska bli lika roligt som vanligt och sen är det Emma o Johan kväll, högmysfaktor<3

Nu lockar både mat och bad :)

CIAO

Någon som e trött kanske? ;)


Kommentarer
Postat av: johani

söt bild..

2010-01-26 @ 23:48:07
Postat av: Emsi

Visst e den söt :)

2010-01-28 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0