Studenten!

Jag är förmodligen inte den enda som längtar tills studenten av oss avgångselever 2010 :) Men det är helt galet vad jag längtar, vet att när man väl står där sen klädd i sin vita klänning och framför allt studentmössan kommer man att tänka, shit vad tiden har gått! Men just nu känns det som om den står still istället typiskt ;)

Prata nyss med Sandra min favorit puff! Studenten kommer vi att fira tillsammans :) Hela klassen ska åka studentflak men varken jag eller Sandra var särskilt sugna på det så vi valde att åka en rosa Cadillac istället ;) helt jädra AWESOME! Vi kommer vara riktiga prinsessor med tutor o visslepipor och hela fadderullan :) Omg kom studenten komsi komsi!!

Efter att man glidit runt i staden så är det ju dags för studentkalaset. Vart ska man då ha det? Jo Sandra kom med en så himla underbar idé. Vi har ett ställe som vi båda älskar att vara på och vi hoppas innerligt att vi kommer att ha det där. Förmodligen blir det så men man kan ju inte vara helt säker föräns det står i vårat namn, inte sant? ;) Det är ett helt underbart klimat där och det kommer verkligen att bli en riktig BÄSTKUSTEN student!



BÄSTKUSTEN! :)


På tal om Bästkusten! Vem vill inte ha sommar nu ? Jag brukar ofta älska snön och allt vad det innebär, visserligen tycker jag ju att det är helt super mysigt men nu får snön jätte gärna försvinna istället. För kommer våren så blir det ljusare, man blir piggare och förhoppningsvis känns det som om att tiden går mycket snabbare :) Och det är jädrans nära tills man kan dra på sig sina solglajjor igen ;) YEEYY!!
Måste köpa nya, vilket jag gör varje år och det är oftast inte ett par utan ca 10 och har nog till och med överstigit den gränsen också men skit i de ;) Love sunbrills<3

I´m hot, deal with it!


Sommaren innebär så himla mycket underbara saker helt enkelt. Har ju tur som bor här på bästkusten, havet inom gångavstånd, tänk dom som inte har det?? DEPRIMERANDE! Men skit i de med för det är inte mina probs ;) haha

Vad mycket jag har skrivit nu! mohaha ibland så ;) Nu ska jag fortsätta plugga körkortsteori for sure :)

Slänger nog in ett inlägg till sen, säkert det också om sommaren! :)

CIAO







Kommentarer
Postat av: johani

snygging:) bilen ju ashet

2010-01-26 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0