Premiär

Ikväll är det premiär för mig på krogen! Omg hur ska detta gå? haha Jag och Linnea ska i alla fall ut på Lipz, kommer bli skit kul och jag är as taggad =)

hur kommer outfiten se ut ? bra fråga, funderar på o vara hel svart alltid ett säkert kort =) har en svart hög kjol som e jätte snygg så funderar på o matcha det med ett svart linne och ett långt halsband =) Bild kommer garanterat ut!

Nu ska jag fixa iordning lite här hemma, har suttit och pluggat massa körkorts teori idag med, faktiskt ganska kul. Vill tro att jag är ganska haj på det ;)

Linnea o jag :)

Denna dag då bilden är tagen är samma dag som jag träffa Johan och bytte telefon nummer =) hihi
<3










En annan rolig kväll i bilen ;)



Tvätta biilen ;)

Till sommarn kommer den blå faran o de två blondies ut igen (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0