Heja denna dagen!

Nu har jag stigit upp ur sängen efter en väldigt skrikande natt. Det är varken jag eller Johan som har skrikit utan det är lilla Tula. Hon har gått o blivit könsmogen jippi! När honkatter blir det har dom en tendens till o bli väldigt "jamiga" eller ja.. hon jamar inte utan skriker verkligen! Så det blir till o ringa veterinären idag. Och se vad han har och säga och lite så. Blir väl sterelisering på henne snarast i och med att hon inte ska ha några pisseungar så är det snällast mot henne :) Annars har jag nanat gott intill min älskade Johan.

Och mitt upp i allt så sitter förkylningen kvar och är riktigt rassligt i halsen. Och jag ska nu tvätta och idag blir det till o verkligen tvätta allt! Skönt att ha det gjort senare och efter det ska jag ner till gymet och ha pass!? detta ska bli en intressant dag. Hoppas jag klarar av passet och att min hals pallar att prata i mick samtidigt. Det funka i söndags dock hade jag inte en lika krasslig hals men flåset blir det ju dock lite mer utav.

Det är bara att se positivt på det hela ;) Nu ska jag äta frukost och sortera tvätt med min jamande sötnos :)

Kommer lite bilder i ett inlägg lite senare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0