Gaga olala

Har fått en riktig dille på Lady Gagas - Bad romance. Hon har så himla gott sound på rösten när hon sjunger den tycker jag. Dock har hon ju det i varje låt hon gör men det är något speciellt med rösten i denna :)
Så den går nu varmt när jag städar min underbara Walk in Closeth NOT ;) När jag flytta hit var jag överlycklig för den var ju såå STOOOOR! Men nu?! wtf den har nog krymt!
Kläderna får alltså inte plats.. En rensning kanske? Don´t like! Kan inte slänga eller ge bort kläder, för tänk om jag ångrar mig? Hade ju inte vart så kul ;)

 

För övrig då : Mitt liv är super! Världens bästa Familj, Världens bästa Pojkvän, Världens bästa vänner<3 Just nu är allt bara perfa, körkortet är nära, studentbalen närmar sig och då också studenten :)

I just Love to be in my shoes<3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0