Återbesök...

Idag blev det ett återbesök till veterinären. Jag tyckte det såg så skumt ut när Tula fick en jätte svullnad precis vid snittet, nästan uppåt 2 cm hög. Jag har känt på den och hon har inte haft ont eller någonting. Men ringde till veterinären tidigt idag morse och fick då en tid vid tre tiden. Eftersom att jag hade körlektion idag på eftermiddagen så fick mamma köra ner henne.

Tula hade fått ett bråck. Tråden i bukväggen hade gått av ( Dom syr invärtes ) därför har jag ju inte kunnat se detta. Det är tydligen väldigt ovanligt att detta händer och varför tråden hade gått av vet dom ej. Dom misstänker att det kan ha varit fel på tråden innan. Så dom fick sy igen det på nytt så nu ska det förhoppningsvis inte bli mer komplikationer.
Det är snart 2 timmar sedan som vi hämtade henne så förhoppningsvis ska hon även piggna till snart sakta men säkert. Mammas sötnos<3







Förövrigt då så gick mina körlektioner idag hur bra som helst verkligen! Började redan med stadskörning andra gången vilket är grymt! Om man får lov o säga det själv så är jag verkligen hur bra som helst :) Älskar o köra bil! Lovely! Imorgon är det dags igen :) Me likey!

Även skola imorgon endast dans, det gillar vi! Speciellt nu när det är dags för slutproduktion :) jippi!

Nope nu e dags att plugga och överösa Tula med så mycket kärlek en kattmamma kan ge dvs EVIG!

CIAO


Kommentarer
Postat av: Ansi-Babe

stackars Thulis:/ Är det allvarligt?

2010-01-19 @ 08:19:07
URL: http://Ansi_babe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0