Lady

Det gick kanon hos frissan idag, var där lite tidigt så satt och gosa med Rix Elias hund. Elias e alltså han som klipper mig om ni inte förstod det =) hehe! En helt ursöt vovve iaf, längden på håret försvann ju självklart. I och med att jag hade page innan så valde jag att klippa av längderna fram så nu är det jämn "långt" runt om =) Men det är skit snygg och skit fräscht =)

Prata mycket om hårförlängningar och så. Har nu bestämt mig att till våren förlänga det! Har alltid sagt att jag aldrig ska ha äckel hår i mitt hår men nu blir det så i vilket fall för saknar långt hår och sen är det ju faktiskt bal och själva Studenten =)

Sitter nu och lyssnar på Lady gaga och väntar på J<3

CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0