Halo

Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now
<3

 

Detta är en låt som jag personligen nog aldrig kommer att tröttna på. Just love the sound. Får alltid en sån där mysig känsla varje gång jag hör den, en sån där mysig känsla som man skulle vilja ha all the time. Därför kan denna låt gå om och om här hemma hos mig :)

Så himla vacker också dessutom.

 

Annars idag så har det ju vart ännu en underbar måndag i skolan. Nja kanske inte ganska segt faktiskt kalendern får ju jätte gärna visa den 3 Juni.
Somnade jätte tidigt igår runt halv tio tiden tillsammans med världens mysigaste Johan. Somnar alltid lika gott i hans sällskap. Vilket resulterade i en världsgo morgon. Jag var med andra ord pigg och glad :) Kors i taket :)

Hade körlektioner idag också, kan ju inte säga annat än att jag e grym på o köra bil :) Jätte roligt verkligen :)

Nu blir det till och kanske plugga lite och sen småfixa lite kanske.

CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0