Beauty

Jag och mammi tog oss en sväng till torp tidigare idag. Behövde handla diverse saker till lilla Tula =) Samtidigt passade jag på att kolla efter en body lotion med doften av cocos. Hitta ingen och jag letade förgäves, till slut hittade jag en Body wash i cocos, och var då självklart tvungen att fråga efter en tillhörande lotion och vips dom hade en =) Inte konstigt att jag inte hittade den, den hade ju inte ens hunnit upp i hyllan än ;) Luktar så otroliigt gott! yummi!



Ser fram emot en andra dusch idag bara för att testa dessa produkter och även mina nya products till håret =) Hoppas dom är bra, gott luktar det iallafall!



Tackar mamma för dessa sköna stuffs =)  <3
Nu ska jag plugga lite.... tror ja....det är ju LOV!


Miss u so much darling<3


BIG LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0