Sunday

Johan sitter och jobbar och jag tänkte då passa på att vara så duktig o göra ett skolarbete. Kollar upp uppgiften och inser att detta tragiskt nog inte är min grej för fem öre! Politiska partier?

Det är jobbigt när man får en sådan uppgift som måste göras men man är så o intresserad att man inte gör det. Inte bra men fick pratat med Sandra och tror nu att jag kanske ska kunna få ihop något. Men det återstår att se. Där fick jag för att jag inte är intresserad utav politik.

Söndagen är och har varit lugnt förövrigt. Inte gjort något speciellt alls. Ska ha pass på gymet senare efter det kanske vi ska åka och titta på ett hus om vi hinner. Och det kommer att bli så kul, känns så bra :)

Nu ska jag se om jag kanske kan får gjort någonting utav denna dagen.

Have a nice sunday




Kommentarer
Postat av: babe

Hus :) Spännande babe;)

2010-04-18 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0