I´m done

klar klar klar så jävla klar med min politiska partier uppgift! Känner faktiskt en otrolig lättnad det är helt sjukt! Nu återstår ju bara betyget, G får jag nog kanske till och med ett VG om jag har tur. MVG har jag inte orkat satsa på i denna kursen men ett G är bra och VG såklart ännu bättre. Det återstår att se :)

Imorgon är det svenska nationella skriftligt, det ska faktiskt bli spännande att se vad det är vi får. Men det är imorgon det, nu ska jag åka ner till mor och handla något som jag kan har med mig på provet imorgon. Sen ska jag unna mig en jätte lång och härlig dusch och lite ta hand om mig själv mys. Imorgon blir det soldusch för första gången och det ska bli riktigt spännande :)

Nu : Handla!


CIAO

Att vara så lycklig som jag är nu i livet borde vara obligatoriskt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0