Hola!!

Wie i´m back! Min dator hade kraschat men det skiter jag i nu då jag sitter med en helt splitter ny laptop som bara är min min min min!! Känns jätte bra!

Nu börjar man ju också räkna ner dagarna till studenten på riktigt, idag är det exakt 48 dagar kvar. Det är egentligen ingenting men det känns så fruktansvärt långt tills just denna dagen. Jag kan nog inte ens förstå att jag faktiskt ska ta studenten, jag menar det är ju en stor händelse att vara med om. Men det har man ju förtjänat efter alla dessa år i skolan. Sen börjar arbetslivet och jag längtar faktiskt.

Studentmössan har kommit så som champange glas, visselpipa och en annan mega tuta. kan ju bara lova att jag faktiskt kommer att höras och synas denna lovely day. Så mycket snack om studenten nu kanske jag ska ta upp lite dagliga saker?

Skolan är ett riktigt helvete just nu egentligen om man tänker på allt som man bara måste göra, men det är samtidigt väldigt roligt. Ser man bara till att få saker och ting gjorda så ska det inte kännas som om man ska gå in i väggen ungefär. Vi är i fullgång med våran slutproduktion och det går väl bra, känns fortfarande lite suddigt men det kommer snart att gå över.

Det är 28 vackra dagar kvar tills det är min bal, tjena gymet! Kör som bare den på gymet för man vill ju se så vacker ut som man bara kan i sin balklänning. Min kommer bli riktigt snygg och min kavaljer är ännu snyggare. Johan kommer bli så fin :) Kommer kännas helt underbart att dela detta med honom.

Nu ska jag sätta på lite kaffe och göra lite skolarbeten som jag faktiskt ligger lite efter med men det är bara att göra dom nu.

Have a nice sunny day!

CIAO

Här är min nya dator


Och min super snygga laptopväska från Golla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0