Great

Jag håller fortfarande på med min politik uppgift och ska se till o få den klar idag så det är överstökat, feels great. Det märks verkligen att det är slutspurten i skolan nu då det är saker att göra hela tiden. Har knappt någon fritid just nu, det är väldigt trist men o andra sidan är det lika bra att köra på.
Hade prov på Islam idag vilket jag tror gick bra också, är inte de minsta intresserad utav religion men även det måste ju göras. Oftast känns skolarbeten så påträngda, måste göras kan inte missa det osv...

Men sista arbetet som vi ska göra nu i ämnet samhällskunskap har jag faktiskt fastnat för. Vi ska göra en utförlig rapport om internationella relationer, vilket menas med att det är ganska fritt då vi fick välja exakt vad vi ville angående detta ämne. Då gjorde jag nog det bästa valet jag kunde göra, jag ska skriva om Unicef. Startade min research idag och kan bara inte mer än längta tills jag har kommit igång riktigt med detta. Vilket fint arbete dom gör, visst ser man ju reklamen på tv och lite så men går man in och läser kan man inte bli annat än rörd när man läser om deras organisation.

På deras hemsida finns det även en webshop med jätte fina smycken och tröjor med underbart budskap. Jag kommer förmodligen att beställa ett armband och en t-shirt inom kort. Och det kommer att kännas så himla rätt då jag vet vart pengarna hamnar.

Länk: http://www.unicef.se/



Igår hade jag en helt underbar kväll med Johan, vi åkte mesta dels bil men allt kändes så skönt. Kan verkligen njuta varje sekund jag är med honom, bara att se honom är en njutning i sig. En riktig ögonsten och min kärlek.


Nu ska jag återgå till mitt arbete om politik och bli färdig med det. Kommer kännas så himla gott.

Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0