Duktig tjej

Nu har jag precis ätit och är mätt och god i magen. Har faktiskt varit väldigt duktig nu de senaste timmarna, har gjort två stycken skolarbeten. Och faktiskt så var det roligt, allt gick jätte bra och det känns even better. Vad jag kan komma ihåg nu så har jag bara ett arbete kvar sen är jag ikapp. Tjohoo nu kan det ju genast kännas ännu roligare att gå till skolan.

Med lite mat i magen så är det dags att sätta på en kanna kaffe för att sedan hoppa in i duschen. Det är ju äntligen fredag, vet inte riktigt vad jag och Johan ska hitta på men ibland kan det vara roligt att se extra fin ut. Det är vad jag känner för idag.

I och med att jag har ny dator och att min tidigare dator har kraschat så har jag inga bilder på denna. Ska försöka ta lite bilder till helgen :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0