Coffee

Med kaffe muggen i handen sitter jag här framför datorn och ska alldeles strax börja med skolarbeten. Varför är det så jädrans svårt att börja med det egentligen? När man väl kommer igång och vet vad man gör så kan det ju faktiskt vara kul.

Tula springer runt och busar med hennes rosa leksaksmus. Som Johan tyckte såg ut som en gris men det är bara för att svansen är borta haha. Den musen måste vara speciellt för henne för alla andra tusen som jag har köpt bara ligger här på golvet. Fast hon leker nog med dom i smyg tror jag.

Musik går varmt här hemma just nu och det är Bruce och Takida som spelas.

Sitter också här och funderar på mitt hår. Jag ska våga på mig en hårförlängning till balen, studenten och förmodligen hela sommaren då det kommer att sitta i. Känner på mig att det nog kommer att bli snyggt. Har ja alltid haft långt hår tills jag förra sommaren den 23 juli fick för mig att klippa kort page! ångrar det nog inte men är mest sur för att mitt hår inte växer ut längre än till axlarna. Då är ju hårförlängning ett bra alternativ. Jag har valt äkta skandinaviskt remy hår. Som för mig verkar vara det bästa helt klart. Så nu längtar jag bara tills jag ska sätta i det.

Nu ska jag försöka sätta igång med skol sakerna. Får tänka på positiva saker så som att Johan kommer hit sen :)

Maria Montazami en stor idol för mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0