Att fälla en tår

Att fälla en tår eller i mitt fall flera tårar bara pga kärlek är för mig väldigt vanligt. Anledningen till just detta inlägg om just detta ämnet var för att jag tittade på gamla album här på datorn och såg min underbara familj och pojkvän. Bla var det kort från olika överraskningar som jag fått och gjort för andra. Det var kort från när jag överraska mamma med räkfrossa, utflykt på morsdag, från när jag fick åka på mamma mia musikalen med moster Mia. Detta fick faktiskt mig och fälla några tårar bara på grund av kärlek. Kärleken som jag har till min familj och pojkvän är så otroligt stor.
Jag är nog en väldigt känslig person som faktiskt gråter väldigt lätt. Men anledningen är nog den att jag faktiskt tycker det är skönt att gråta av rätt anledning. Är det något dåligt så håller jag gärna inne på känslorna.

Mitt starka band till mina nära och kära har vuxit mer och mer med åren och ibland vet jag bara inte vad jag ska göra för att visa dom vad jag känner. Självklart vet dom hur mycket dom betyder för mig men ibland vill man ju visa det på något sätt, men där tror jag det räcker med att jag bara är den jag är. Den som kommer med oväntade överraskningar ibland och bara försöker lysa upp tillvaron med min närvaro.

Vad ville jag då med detta inlägg? Jo på något sätt förmedla vad mina nära och kära betyder för mig. Dom är mitt allt och hade aldrig varit den jag är idag utan dom. Det kanske låter klyschigt men tro mig dom har alltid funnits och stöttat mig till 150% ibland mer då det har behövts. Dom gör allt en familj och pojkvän kan göra.

Jag älskar er och är otroligt stolt över er allihopa<3

jag och mamma på morsdag


räkfrossa med mamma


mor och dotter stunder som är guld värda<3


den bästa bror en syster kan ha


dagge pappan i mitt liv


här är min moster som är helt otrolig<3


Sist men inte minst Johan, här finns inte mycket mer och säga än dom tre gyllene orden.
Jag älskar dig<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0