Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkomna till min nya och över fräscha blogg LikeEm :)

(först vill jag tacka min vän med samma namn som jag Em för all hjälp med design, dock är den inte riktigt färdig än det ska tillkomma profilbild och lite basic fakta om mig men det kommer. Håll ut )

Mitt namn är Emma, men kallas bla för Em eller Emsi. Jag har bloggat innan på Lacy.blogg.se. Den bloggen tog jag bort för ett tag sedan, då jag ville starta om på nytt med en ny fräsch blogg. Och visst är den fräsch!

Jag bor i "staden" Uddevalla och går nu sista året på danslinjen här. Jag älskar att dansa och lever mig in i det till 1000, så dans är en grej ni kommer få mycket utav här på bloggen. Ska försöka lägga in så mycket videos och annat smått och gott som jag bara kan :)

När jag inte dansar så jobbar jag på West Coast fitness center som också det ligger här i Uddevalla, finns även i Munkedal och Strömstad. Där är jag Aerobics och Step-up instruktör. Jag älskar att träna, tycker personligen att det är jätte viktigt att röra på sig. Så hittills har jag alltså kommit fram till att det kommer vara mycket dans och "gym träning" här i bloggen. Men självklart kommer det att komma inlägg om lite ny inhandlade saker och framför allt min vardag.

Jag bor själv i en lägenhet inte så långt från stan, eller jag själv är jag inte då jag nyligen har blivit katt mamma. Har världens sötaste katt som heter Tula. En lite kattbebis full i massa bus och nyfikenheter :) Helt underbar. Självklart kommer det skrivas om henne i och med att hon är en stor del av min vardag.

En annan stor del utav min vardag är min pojkvän Johan, och hela min familj. Jag och Johan har snart varit tillsammans i 7 månader, är jätte lycklig och otroligt kär i honom. Umgås väldigt mycket med min familj också. Är jätte familjekär och tycker om att umgås med allihopa.

Nu har ni fått en liten inblick om vem jag är och vad jag gör på dagarna. Hoppas ni vill lära känna mig mer och följa min blogg. Om ni har frågor och så, så är det bara att kommentera svarar på allt :)


Nu ska jag fortsätta med att göra lite skoluppgifter och sedan gå igenom några koreografier som jag måste sätta. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och att ni återkommer hit :)

Em :)




Kommentarer
Postat av: malin

puss på dig emmsi :D

2009-11-12 @ 22:01:41
Postat av: don johan

fan va läckert babe<3

2009-11-12 @ 23:29:02
Postat av: Em

Sötnos<3

2009-11-12 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0