Tur!

Hejsan hejsan!

Gud vilken tur att jag har min underbara Johan! Satt här hemma och fick genast världens panik! Ska ju ta svininfluensa sprutan imorgon, är livrädd! Och jag visste att jag skulle göra något efter skolan men hade totalt glömt av att gå till Apoteket! Skulle ju ha Emlaplåster, ett bedövningsplåster som man sätter på armen ett tag innan man ska ta sprutan så man inte känner något. Kanske att ni tycker det är löjligt men sådan är jag. Livrädd för sprutor skakar varje gång. Men detta fixar sig ju i och med att Johan är på torp och han ska hit en snabbis sen. Jag frågade snällt om han bara kunde hoppa in och köpa det på apoteket, vilket han är så snäll och gör. Världens bästa<3

Man kan ju fråga sig varför jag har kunnat pierca mig och tatuera mig när jag är så nål rädd. Men troligen är det väl så att det är något jag verkligen har velat att ha, så att jag på så sätt har kunnat klara av att göra det. Svininfluensasprutan är ju också frivillig men det är ju ändå inte direkt samma sak! Så håller iallafall tummarna för mig själv att det ska gå bra imorgon, har redan bestämt med Gabbi att vi ska gå in tillsammans och hålla varandra i handen :) Underbara vänner jag har :)

idag har det varit en lugn dag, inte så mycket som har hänt. Inget direkt super kul i skolan mer än att det faktiskt gick ovanligt bra på baletten idag :) Det spöregna när jag var påväg hem inte direkt sådär jätte kul men man börjar ju faktiskt bli van nu! Tragiskt

Tula ligger nu och nanar i soffan och jag ska ta och göra mig en kopp kaffe för att sedan göra uppgiften i Engelskan. Ska skriva om Nord Irland visst låter det lovely? Not, men måste göras. Sen kommer Johan hit en snabbis och lyser upp hela min lägenhet med hans skönhet :)

Igår hade vi en helt underbar kväll. Vi åt lite mat, låg sedan i soffan och titta på tv och Johan slumra till. Sen bar det av till bion som jag hade sett fram emot baota mycket! Och filmen?! Ja vad ska man säga, DEN VAR SJUKT BRA!! inte bättre än ettan men den var sjukt bra verkligen. Skulle vilja se den igen med en gång. Vi såg alltså New Moon igår kväll. Hoppas att dom andra böckerna blir filmer också men det är väl nästan så det bara måste bli helt enkelt!

Skit bra film och världens bästa sällskap :)

Nu, Kaffe !



min kamera är verkligen usel! Men här ser ni mina helt underbara örhängen från Guess. Som jag fick av Johan i 6 månaders present, glittrar som bara den! Heelt underbara! Älskar dig J :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0