Trötthet

Heej lovelys!

Det där med trötthet när hösten och vintern kommer är väl inte direkt någon nyhet? Jag är absolut inget undantag när det gäller det. Känner mig tröttare än vanligt. Vilker är jobbigt då jag brukar vara en oerhört pigg person. Morgontröttheten är dock likdan vilken årstid det än är ;)
Men som på kvällarna nu är jag verkligen hur trött som helst. Usch det är tråkigt o vara trött. Men här kommer ett kanon tips! Det finns två alternativ jag har använt och använder båda :


Chi San heter denna och hjälper mot trötthet och man märker verkligen skillnad. Så denna funkar. Det enda negativa med denna är att den smakar otroligt äckligt! Men man klarar av att ta den om man håller för näsan och tar något direkt efter den som får bort eftersmaken. Men det är det väl värt? Man blir ju garanterat piggare :)



Mivitotal passar alla. Gammal eller ung, träningsmänniska eller "soffliggare". Till den som stressar eller den som slarvar lite med maten, till alla som önskar ett komplett och balanserat kosttillskott.
Denna produkt älskar jag! Man blir mycket piggare och känner nästan att kroppen får i sig allt den behöver. Ett stort tips för alla!
I början tyckte jag smaken var hur illa som helst. Men efter ett tag börja jag faktiskt tycka om smaken och den smaka helt plötsligt gott. bra va? Sen en annan bra sak med denna är att man kan blanda ut den med lite vatten (vilket jag gör) så blir den inte alls så stark i smaken :) Ger massa underbara vitaminer till din kropp!


Båda dessa produkter går att köpa i en hälsokost affär. Jag har köpt dom på Life. Där får man den hjälp man behöver och som kan vad dom gör. Så är ni intresserade, gå till närmsta hälsokost. Jag kan nästan garantera att dom funkar. Dom funkar på mig och jag är super nöjd!



Hoppas ni gillar mina tips om ni skulle testa dom! Nu till helgen och tänkte slänga in lite Tula nytt ;)

Helgen har varit lugn, mycket lugn. Har varit med min underbara Johan hela helgen och vi har varit med vänner och lite så. Vi var även på Nordby ett shoppingcenter som ligger vid norska gränsen. Ungefär en timmes bilfärd hemifrån J :)
Jag hade aldrig vart där innan, och blev absolut inte besviken när vi kom dit heller. Det var stort och luftigt med massor av affärer. Vi gick runt och kikade, åt lite och så.
Jag shoppade inte något konstigt nog haha men Johan hittade lite saker. Ett par jätte fina puma skor med lite "fluff" inuti som kommer vara goa nu när vinter kommer. En jätte snygg T-shirt och en lika så tjocktröja :)
Jätte lyckad söndag, som vi sedan avslutade hemma hos Andreas och David med film innan vi åkte hem till mig och somna gott :)

Idag är det lugnt, hemma pluggar dag! Helt fel utav mig att ta en sådan i know! Men mådde inget vidare i morse hela huvudet snurrade så gick o la mig en stund och skulle snooza men hallå? JAG VET ATT JAG INTE KAN SNOOZA EN STUND BARA! Att jag aldrig lär mig! Nog har jag blivit mycket mycket bättre på att inte snooza men ibland, numera faktiska ganska sällan gör jag misstaget och vaknar mellan 10-11 på förmiddagen inte alls kul!

Så nu sitter jag här och skäms och är lite smått irriterad över mig själv. Men kom på att jag skulle släppa det och göra det bästa av situationen. Alltså göra skolarbete hemma. Vilket jag verkligen måste göra nu. Så min dag kommer se ut som så att jag pluggar och kanske kan hinna med en promenad då jag tränar på tok för lite nu också vilket också kan leda till att jag är så trött som jag är. Skärpning!

Nu till min lilla Tula :) Hon busar runt som aldrig förr, älskar att sitta i fönstret och titta ut samt leka med min torkade blommor som jag har hängandes. Tur att jag har varit inne på att faktiskt slänga dom, för nu kommer det väl säkert inte vara mycket kvar utav dom efter hennes busighet!
Jag var ju och köpte en massa leksaker till henne nästan precis efter att hon kommit hem till mig. Även dom tycker hon om. Så tror hon trivs här väldigt bra. Och kärlek det får hon massor utav :)

Tittut!


Nu blir det till o koka en stoor kanna kaffe och få pluggat lite :)

Hoppas ni hade en trevlig helg och att ni får en fortsatt bra dag :)








Kommentarer
Postat av: Em.

Bra tips Ems! :D

2009-11-16 @ 17:47:30
URL: http://justaboutem.blogg.se/
Postat av: Em.

Och självklart skrev jag min gamla bloggadress :')

2009-11-16 @ 17:49:04
URL: http://emzplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0