Tidigt!

Det blir till o lägga sig tidigt idag. Är hur trött som helst verkligen, och riktigt nervös inför sprutan imorgon.

När johan kom förut skojade han till det lite. Jag frågade om han hade köpt Emla (bedövningsplåster) och han tittade på mig och sa förlåt. Jag blev rent ut sagt livrädd, men sen la han dom på bordet! haha vilken lättnad. Världens sötaste som hjälpte mig :) Så dom ska sättas på direkt på morgonen imorgon. Sen är det bara att hålla tummarna för att jag inte ska känna något! :) Kommer att gå kanon tror jag!

Nu ska jag ta mig en kopp te och krypa ner :) imorgon är det fredag vilket menas med fest för min del. Andreas och David fyller imorn och det ska självklart firas. Kommer att bli jätte kul tror jag, ska försöka ta massor med bilder. Vad jag ska ha på mig, det tåls att tänka på tills imorgon. Just nu har jag noll aning, men kommer garanterat på något snyggt :)

Hoppas ni har haft en bra dag.

NattiNatti




Kommentarer
Postat av: Suss

Tack! Din är också jättefin =)

Hoppas det går bra imorn med sprutan!

2009-11-26 @ 22:59:49
URL: http://liljahs.blogg.se/
Postat av: Em.

Ems!

Hur gick det med sprutan? Hjälpte emla? Jag ska ta på onsdag, förhoppningsvis... lite rädd, kan man säga.

2009-11-28 @ 21:54:36
URL: http://emzplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0