Övningskörning

Heeej!

Övningskörde ju som sagt till Lysekil idag! Vilket verkligen gick hur bra som helst! Kommer börja på körskolan med världens bästa självförtroende, hoppas det håller i sig eller så kanske dom trycker ner det ;) haha Nejdå! Det kommer nog gå kalas fiint. Hoppas på det för jag längtar galet mycket tills den dagen jag har det :) Vilken Lycklig dag! =D

Det var jätte kul att träffa moster och familjen där ute. Saknar henne väldigt mycket här hemma :) våra te kvällar, jätte mys<3

Nu ska jag ta tag i disken för att sen göra ett nytt aerobics pass. Får se hur det går, hoppas jag har en bra "skapar" dag idag! Så att det inte bara står still i hjärnan. Hoppas hoppas.

Det är vad som gäller nu :)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Em.

Vart går du? :)

Ska börja övningsköra snart, är seeg :'D

2009-11-24 @ 22:17:32
URL: http://emzplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0