Ny dag imorgon

HejHej readers :)

Nu har jag gjort klart mitt skolarbete och hade tänkt att få mig lite skönhets sömn! Jag älskar att sova, och sover helt klart som bäst på morgonen, är nog inte helt ensam om detta. Och inte för att prata om den underbara snooze knappen som även den går varmt på morgonen ;)

Hade tidigare ikväll haft mammi här på en kopp te, lika mysigt som vanligt. Pratade lite om dagen och lite vardagliga saker.

Imorgon är det skola som gäller, har bara en lektion imorgon vilken lyx! Sen ska vi till riksteatern och titta på en dansföreställning, vad den heter har jag faktiskt inte koll på, det får ni veta imorgon.
Vi ska få chansen att prata med koreografen och sedan titta på deras uppvärmning och lite sådant innan föreställningen startar. Ska bli jätte kul.

Senare på eftermiddagen ska jag ut och shoppa lite tänkte jag. Det jag är ute efter är en underbar vinter jacka. Har tänkt mig en i mörk militär grön. En färg som går att matcha med det mesta och är jätte fin. Hoppas jag hittar en sådan jag vill ja :)
Antingen så ska jag shoppa med mammi eller med Johan, beror på hur Johan jobbar imorgon och så.

Mycket återstår att se imorgon, och självklart ska jag uppdatera! Nu sitter Tula och tränger här i datastolen och skriker att det är dags att sova ungefär. Så det är vad som hända skall!

Stay close!

Tula lite halvsömnig :) visst är hon bara för söt?


Kommentarer
Postat av: Em.

Naaw, va söt :)

2009-11-13 @ 01:32:07
URL: http://emzplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0