Helt Galet!

Tittade ju som sagt på Ullared samtidigt som jag höll på och plocka lite här hemma. Visst förstår man att folk passar på att shoppa som galningar när dom väl är där, men seriöst? 48000 kr !?? Det var en familj som hade varit där och campat och shoppat för minst 48000 kr! Det tyckte jag var helt galet, kan inte riktigt släppa det haha helt sjukt verkligen! Men det var roligt att se programmet, faktiskt väldigt underhållande vilket jag inte trodde att det skulle vara. Fick sig ett antal goda skratt :)


I all julstämning som nu byggs upp i mitt huvud gjorde så att jag blev ruskigt sugen på Lusse bullar :) Verkligen jätte sugen på det, så förmodligen kanske jag bakar det imorgon :) Hade varit jätte gott, och så hade jag ju kunnat bjuda Johan på nybakta lussebullar när han kommer på Onsdag det låter ju jätte mysigt. Och för att höja mysfaktorn ännu mer så ska jag bjuda han på Bio också :) Vi ska se New Moon, älskar första filmen och älskar böckerna. Har den fjärde boken kvar att läsa så den får jag se till att köpa snart :) Tror filmen kommer att vara jätte bra, tyckte att boken var super bra så förhoppningsvis håller filmen måttet :)

mums!



Mys<3


Just nu ser onsdagen ut att bli en helt underbar dag. Kort dag i skolan, Nytt Aerobics pass på gymet, mys med Johan och gå på bio :) Längtar tills onsdagen helt enkelt.

Nu ska jag ta och äta lite kvällsmat och ta en stor kopp te för att sen gå o lägga mig i sängen och titta på dom två sista avsnitten av Baywatch ;) Tycker den serien är jätte bra haha! Måste se till o köpa den andra boxen snart! haha

Imorgon är det skola, men har sovmorgon tills 10.30 hur gott som helst. Sen blir det väl kanske bak här hemma? Vem vet , det återstår att se imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag och en trevlig helg :)


Jag älskar dig<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0