Dansband i mitt hjärta!

Heejhej

Just nu går barbados runt runt runt i mina högtalare. Helt underbar musik, riktig glädje musik. Jag har alltid tyckt om dansband enda sen jag var liten och jag började med bugg. Där fastna jag för denna musik. Sen har min älskade moster ett stort finger i spelet också. Tror väl säkert att redan som spädbarn att hon bar runt och dansa med mig till barbados! haha

Barbados är favoritbandet eller va iallafall när Magnus var sångare. Han är ju inte det längre vilket är tråkigt men det finns ju ett ANTAL låtar med han som man bara kan nöta här hemma. Sen finns det ju massor massor med andra bra band. Som Scotts till exempel. Det fanns ju en anledning till varför man såg dansbandskampen! Det var sjukt många bra band med då, nu är det väl inte direkt lika bra längre. Men kul att Date har kommit så långt denna gången :)

Finns väl inte direkt mer att säga än att jag löövar dansband och att jag inte direkt är ensam om det! Nu blir det snart till att få Johan att bugga lite med mig här hemma så vi kan åka och göra Båberg, Spekeröd osäkert ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt dansbandslyssnande :)

Ha det fiint :)

en utav mina underbara bugg outfits!


Kvällen var Sannes och Jennifers 18 års fest :)

Kjolen lyfter så himla fint när man snurrar, älskar det. Här dansar jag med min underbara Sandra :)





Vill bugga nu!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jo jag har skrivit in mig på falcks :D

nära o bra haha :'D

2009-11-25 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0