Bowling

Heejheej

Sitter nu hemma hos Johan och ska alldeles strax göra mig iordning. Så jag passar på och skriver ett inlägg :)

Igår gjorde vi inte så mycket. Blev ingen fest utan det blev lugn och ro helt enkelt. Gott det med :) Idag tog vi oss en riktig sovmorgon, nästan på tok för länge då klockan visade 11.30 när vi gick upp! Och jag sitter fortfarande i myskläder helt ofixad. Men ska som sagt snart göra mig iordning.

Idag ska vi in till stan för o bowla med några vänner. Det ska bli kul, är inge vidare bra på att bowla men det är kul och man får helt enkelt bjuda lite på sig själv :)
Efter bowlingen idag får vi se vad som händer, inget bestämt ännu. Den som lever får se!

Ha en underbar Lördag :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0