Bad Update! sorry..

heejheej!

Vilken jätte dålig update verkligen! Har varit så himla mycket dessa dagar. Framförallt allt plugg som måste göras hela tiden. Ibland är man riktigt less på det alltså. Veckorna går snabbt och helgerna ännu snabbare! Hinner inte med något alls känns det som. Men idag har jag bestämt att efter allt jag plugga i helgen så ska jag vara plugg fri idag och bara fixa och dona i lägenheten :) Så man får rensa huvudet lite grann!

Ska börja med att vika och hänga in alla ny tvättade kläder i min garderob, sen får jag se vart jag börjar efter det. Finns nästan alltid något att göra. Ändå bor jag inte i någon stor lägenhet direkt men jag längtar ändå tills jag bor i något större :)
Tycker det är kul att fixa och dona :)

Just nu lyssnar jag på julmusik!?? Jag är en riktigt julmänniska och tycker allt med julen är helt underbart. Och snart är det första advent, redan?! japp!! hur mysigt som helst! Då är det väl dags att sätta upp adventsljusstakar och kanske till och med julgardiner? Då får jag väl avslöja att jag har haft julgardiner i mitt kök sen förra julen. haha har inte brytt mig och att byta, kanske borde köpa några fina gardiner jag kan ha i köket efter denna julen? Kanske blir roligare att byta då ;) Men iallafall nu kommer tiderna med massa pyssel massa julbak och massa mys med alla nära och kära, det låter ju bara hur underbart som helst :)



Nu ska jag fortsätta och lyssna på julmusik och fixa här hemma. Samtidigt som jag påminns av hur lycklig jag faktiskt är. Sådan himla skön känsla, bara känna lycka och inget annat.  Älskar det verkligen :)

inlägg kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0