Älska Tisdagar

Hejhej =)

Nu kommer jag verkligen att älska varenda tisdag fram tills jul! Börjar klockan 11.30 och slutar 13.00 snacka om en dröm dag i skolan, och den enda lektionen är dans och att det är just Jazz denna dagen är bara ett plus. Älskar tisdagar helt enkelt :)

Så det är väl vad min dag har erbjudit hitills, var en sväng hos mormor i förmiddags och tog mig en kopp kaffe innan jag åkte till skolan.

Nu blir det till o laga lite mat, i och med att jag har tränat så måste man äta, det vet väl alla skulle jag tro ;) Sen blir det till o hoppa in i duschen för att sen glida ut till lysekil. Mosters sambo har fyllt år så ska ut o gratta honom.

Varför skriver jag sambo när jag verkligen inte tycker om det ordet. Det är inte så att jag tycker illa om sambos haha inte så men tycker det låter så himla fult. Lite konstigt kanske men men så tycker jag. Vad skulle man då kunna skriva istället? Pojkvän, men kan man kalla det så när dom närmar sig 40 ? haha I don´t know i´m gonna stick to Sambo anyway ;) skrattar åt mig själv!

Och det är inte vem som helst som ska köra heller utan It´s me =D Övningskörning ohh ja! Det går skit bra för mig och ska snart skriva in mig på körskolan och få det där underbart fina ROSA kortet, Hjippie!!

Ska bli kul o köra och framförallt kul o träffa min lovely moster :) Så om jag nu ska hinna så måste jag verkligen skynda mig till 1000 :) Hörs sen!

Jag i somras, "kör" svärfars bil ;) wohoo



Ganska så Nice =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0