Älska saltvatten spray!

Håller nu på att göra mig iordning och kom på att jag kan ju tipsa om min helt underbara saltvatten spray!



Jag använder Vision haircare´s saltvattenspray som heter RUFF. Den är hur kanon som helst! När man använder en sådan här spray är det mycket lättare att sedan styla håret. Vet inte hur man ska beskriva det men håret blir lite "strävare", istället för att det ska vara lent som sammet. Alltså mycket lättare att styla det. Jag älskar verkligen denna och den finns att köpa på dom flesta frisör salonger. Jag köpte min på BellBox, kommer inte riktigt ihåg vad den kostade men förmodligen ett rimligt pris i och med att jag äger den ;)

Spraya det i blött hår och blås sedan håret under ifrån så får ni en fiin volym :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0