Aerobics!

Heej!

Som jag har nämnt tidigare så jobbar jag som Aerobics och Step-up instruktör på West Coast fitness center här i Uddevalla :) Och nu var det dags för ett nytt Aerobics pass! Har stått här hemma i lägenheten och fixat ihop ett som jag är otroligt nöjd över! Det blev verkligen hur bra som helst. Längtar tills imorgon då det är "premiär" för detta pass :)

Nu blir det till o hoppa in i duschen för att sen gå och lägga mig. Ska läsa den nya Solo tidningen, älskar Solo en riktigt toppen tidning enligt mig :)
kommer säkert hitta massa bra tips i den och självklart kommer det upp på bloggen imorgon så håll utkik :)

Hoppas ni har haft en bra dag, min dag har varit toppen. Imorgon är det onsdag vilket innebär skola, Träning och massa Johan helt enkelt! Ser fram emot morgon dagen<3

Nightie Nightie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0