Tack alla!

Nu har det varit dött här på bloggen ett tag, har satsat på att ta det hur lugnt som helst dessa dagar och har knappt suttit vid en dator. Faktiskt väldigt skönt ibland :)

Jag orkar inte skriva om hela julen och min födelsedag då hade jag väl behövt sitta ett helt dygn ungefär. Men jag vill passa på o tacka alla, min jul har varit riktigt lugn och skön men 18 års dagen var inte lika lugn kan jag garantera men ack vad roligt jag hade :)

Så tack alla för underbara julklappar och presenter och för att ni gjorde min 18 års dag minnesvärd!

Jag visade bild på ett par Guess örhängen som jag fick av Johan i 6 månaders present för ett tag sen. And GUESS what? Fick ett Guess armband i julklapp + födelsedagspresent av honom, det är helt bedårande verkligen! Jag är verkligen en prinsessa i dessa smycken och bara älskar att visa upp dom :) Bild på armbandet kommer också komma upp här på bloggen inom kort. Helt underbart!



Igår åt jag även lunch med min moster, hur mysigt som helst verkligen. Saknar våra små stunder vi hade, men snart har jag bil och körkort och kan åka till lysekil oftare och hälsa på! Tack för lunchen och den fina Esprit tröjan i julklapp och dom underbara örhängena i present :)

Just nu sitter jag och egentligen läser en bok men kände för att skriva lite. Linnea har varit här nu på förmiddagen och druckit lite te. Hon kunde inte komma på min fest och sötnosen hade ändå köpt present till mig. Fick ett jätte fint armband och ett svart diadem med rosett som kommer pryda mitt huvud på nyår och sen ett jätte fint gratulations kort :) Tack vännen!

Nu ska jag snart med mamma upp till Färgelanda, ska tända ljus på morfars grav och sen åka hem till mamma farmor på en kopp kaffe. Ska bli mys :)

Hoppas eran jul har varit toppen och att ni får ett riktigt gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0