Skogen

Hello!

Dåligt med uppdatering men har haft en ruggigt stressig vecka och har varit hur trött som helst. Massa skola denna veckan kommer bli minst lika mycket nästa om inte mer. Så det blir väl sådär kul :)

Men iallafall idag har jag vart ute o övningskört med mamma. Och jag säger då det!! IDIOTER som är ute i trafiken. Kör som om dom vore blinda ungefär, hur har dom kunnat få sina körkort? en ganska bra fråga.

Kom precis hem och ska nu packa inför helgen i skogen. Eller ja, landet. Ska vara hos mina kusiner, då deras pappa ska på julbord och lite sådant i helgen. Och självklart ska Johan med också :D Kommer bli superduper mysigt! Ikväll blir det tacos och Idol tittande. Heja Calle! Han ska sjunga walking in memphis idag! Det är väl det jag har längtat till hela säsongen tror jag. Han gör den ruggigt bra. Heja!

Nu måste jag packa!

Ha en trevlig heelg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0