Martina Wischnewski

Martina gick nyss hem ifrån mig. Hon är en av dom kompisar som jag har haft längst och som jag alltid har umgåtts med och gör fortfarande. Hon betyder väldigt mycket för mig. Vi tycker och tänker oftast likadant och går ihop väldigt bra :) Vi har hunnit göra fruktansvärt mycket tillsammans. Allt ifrån att digga A1 under 90 talet samt varit på ridläger och mycket mycket annat. Vi har även festat oerhört mycket, och vad kan man säga om det? jo helt jävla CRAZY!

Låter Picsen tala dårå ;)

Vi har alltid kul om vi åker buss :)


Hello Sunshine



Movie time :)





Wintertime



Parteey time!









Dom fina festerna gick förbi och vi blev mer CRAZY ;)









Vi solar gärna på martinas balkong med varsin kaffe :)




Love ya!!!!


Kommentarer
Postat av: Babe

Åh vad fint inlägg babe;) Nice pics! offkårs its us! puss

2009-12-07 @ 18:43:01
URL: http://cheval-de-bijoux.blogspot.com/
Postat av: Martinas fd klass kompis

R.i.p Martina p.s jätte fina bilder

2011-07-09 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0