Idol!

Yes nu är det åter dags för IDOL! Det blir nog jämt ikväll tror jag, båda två är ju riktigt bra. Men jag kan inte sluta hålla en liten extra tumme för Calle. Han skiner så när han står på scenen och man ser att han älskar det han gör. Så det återstår att se, vem vinner? Calle eller Erik?


Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning, Johan kommer snart och hämtar mig då vi ska hem till Marielle och Danne och titta på just Idol :) Ska bli jätte trevligt.

Idag kunde jag bara inte låta bli att shoppa! Var inne på Vero Moda och hitta en ursnygg stickad tröja som nu är min och för övrigt i svart :) Det fick bli min julklapp till mig själv, men om jag känner mig själv rätt så blir det säkert fler innan jul. Kanske dags att börja inhandla julklappar, det får vi ta nästa vecka med Martina. :)

Hoppas att ni får en supero helgo!



Hade suttit fint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0