Hejochhå!

vart har dagen tagit vägen? Först vakna jag über tidigt då Johan gick upp typ halv fem! Han och tvillingarna skulle till ullared idag så bäst att åka i tid! haha men jag somna om och gott var det! Sen vakna jag nästan allt för sent runt 11 tiden, gick då över till mormor på en kopp kaffe :) myys!

Nu har jag hunnit ta på mig anständiga kläder, mörka jeans och en vanlig V ringad tröja. Idag blev det en rosa tröj dag! :) Funderar på att ta på mig min underbara stickade tröja som jag köpte igår. Hade den i och för sig på mig igår kväll men det kanske inte gör något, den är ju inte smutsig :)

Ska fixa till make-up´n och håret sen är jag fit for fight to go. Ska hem till Johan. Vet att jag måste göra min naturkunskaps uppgift idag och det känns ju sådär. Skulle ha gjort den redan idag på förmiddagen hade jag tänkt men tydligen tyckte kroppen och hjärnan att jag skulle sova lite längre. Yeah yeah bara att ta tag i det nu :)

Igår vann ju Erik, inte fullt så oväntat kanske men kunde inte sluta hoppas hoppas på Calle. Men det brukar ju gå bäst för tvåan ;) Det återstår att se båda var grymt duktiga igår. Det var även väldigt mysigt att vara med marielle och danne. :)

Nu blir det till o sätta igång här hemma :)

CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0