Big mistake!?

Oftast känner jag att jag räcker till precis så som jag är. Att människor ser mig på rätt sätt, och behandlar mig rätt.

Men oftast står inte för att jag känner så hela tiden. Nej ibland känns det faktiskt som om att vissa behandlar mig helt fel och att jag faktiskt förtjänar bättre. Jag är faktiskt en individ som har känslor. Jag är bra på att lägga saker och ting bakom mig och inte alls bry mig, men ibland kan det kännas som om att det blir för mycket. Bägaren rinner över, det behöver inte vara en stor sak det kan räcka med en liten sak som får denna bägaren att rinna över. Och när den väl gör det känns det inte allt för bra. Men jag är så som människa att jag säger inget till någon, jag har allt inom mig och låter det ligga där. Visst självklart kan jag prata om problem eller liknande med mina nära. Men vissa saker tycker jag själv känns löjligt och då vill jag inte ta upp det med någon utan jag sparar det hos mig själv. Men om jag själv tycker att det är löjligt varför tar jag då åt mig? bra fråga, en fråga som jag förmodligen aldrig kommer att få svar på.

Med denna texten vill jag få fram att man ska tänka sig för innan man gör vissa saker. Gå till dig själv innan, skulle jag vilja att någon gjorde så här mot mig? Skulle jag tolerera detta? Är svaret då nej, gör det då för guds skull inte. Skulle inte du vilja att någon gjorde så mot dig så kan jag garantera att den personen du tänkte göra det emot inte skulle uppskatta det heller. Så tänk efter noga innan ni gör något. Detta är internet man ser faktiskt allt!

Anyway...

Till dagen då, har vart en busy day!
Startade dagen med kaffe hos mormor, mammi var där med. Trevligt. Sen gick jag vidare till Tove och åt mysig frukost, jätte mysigt verkligen, hinner ju inte o ses lika mycket som förr. Vi bytade julklappar, jag fick ett jätte fint armband av henne! Tack igen sötnosa!
Sen åkte jag vidare med mamma och julhandlade dem sista julklapparna. Über mysigt det med<3

Och tillsist en helt underbar film kväll med Martina. Vi tittade på The Children as läskig! men bra, sen tittade vi på Clueless också en bra film en komedi så nu somnar man nog lugnt ;)

Dagen är inte slut än ska alldeles strax packa för att jag ska med mamma upp till huset och ha julmys enda tills onsdag då jag drar mig in mot stan igen.

Lovely day


Tula har fått en ny klös grej av hennes mormor i tidig julklapp! Hon älskar den.









Där kan man ju gå in!!


O BUSA!!!


Sen fick älsklingen lite god mat också! :)



Det tyckte hon va dott! ;)


Nu blir det till och packa! Som sagt Färgelanda som gäller nästa inlägg kommer på Onsdag håll utkik! :)

CIAO


Kommentarer
Postat av: martina

vilken fin klös moj Tula fick!!

2009-12-21 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0