Älskade Mor

Inatt sov jag med mamma hemma hos mormor i och med att jag hade så fruktansvärt ont i magen och tyckte att det var jätte läskigt. Så tog beslutet att jag skulle gå dit och få lite sömn. För hade jag legat här hemma så hade jag bara tänkt på hur ont det gör och då hade det säkert bara blivit värre i och med att man stressar upp sig.

Så när jag väl kom dit tittade vi lite på tv, och jag fick något som var bra för magen. Smakade blää! Men men sen skulle vi gå o lägga oss då var klockan strax efter 24..

Inne i gästrummet hittade jag en massa fotoalbum som jag och mamma tittade i. Tycker det är så mysigt och titta på kort från när mamma var liten och till och med från när mormor var liten. Det är kul att se mormor som ung morfar också förstås dom såg ut som riktiga filmstjärnor. Världens finaste<3



Sen tittade vi även på kort när vi har vart utomlands, först när vi var i Grekland på Thassos tror det var 03. Då var det mormor, mamma, moster mia och jag som åkte. Hur kul som helst var det.

Sen var det kort från resan till Puerto Rico som mormor bjöd oss alla på. Då var det Mormor, mamma, Dagge, Rickie, Jag, kusin Peter och Moster mia som åkte. Så mysigt när man kan åka så många tillsammans :)

Klockan rann iväg och den var då kvart i två! Dags att sova sa vi, men så blev det inte riktigt heller. Alltid när jag och mamma ligger samma rum så är det massa fnitter! haha som om vi vore små flickor eller något. En gång ropade faktiskt mormor och sa att vi skulle vara tysta! haha Då blev det ju ännu roligare att skratta åt saker och ting. Sen är vi lika jag och mamma för är vi trötta så skrattar vi åt allt verkligen.

Men efter mycket skratt så tårarna spruta så måste vi ha somnat. Och gott har jag verkligen sovit inatt inget snack om den saken. Är så glad över att jag har mamma, hon får mig alltid att må så bra, räcker med att jag ser henne så blir jag alldeles varm :) Världens bästa mamma<3

Nu sitter jag och lyssnar på musik denna gråa dag, har kommit in i en KISS period. För jävla bra asså! Funderar på att sätta på min dvd och titta på den tror den heter KISS gold, det är i ett guldigt fodral iallafall och helt suverän! En av mina absoluta favoriter är ju när Gene Simmons spottar blod! Helt sick men så jävla COOLT!

Check it out!


 

AWESOME!

 





Kommentarer
Postat av: Babe

Du är lite lik din mormor tror jag;) & Helen är lik morfar stig! <3

2009-12-08 @ 17:25:39
URL: http://www.Majken. is my woman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0